Bisracinarkartal difenbahya ağlayan çiçek de deniyor çünkü özellikle sabahları erken saatlerde yapraklarına su kabarcıkları oluşuyor Ve yere dökülüyor ,emekleyen yada yürüyen bir bebek varsa evde bu su kabarcıkları eline ordan ağzına gidebilir .Zehirli diye biliyorum,sonu ölüme kadar gidebilir ,Rabbim korusun