Kızlar merhaba,
Bundan bir kaç gün önce bebeğim yürümüyor diye post açmıştım. 2 gün önce birden dengesini kurup
bir kaç adım geldikten sonra tekrardan yürümeyi bıraktı yine istemiyor☹️ Teşvik amaçlı yapmadığım şey kalmadı. Bakalım yarın için oyun grubundan randevu aldım. Hiç böyle bi durum ile karşılaştınız mı? Yürüme konusunda bir problemi yokken yürümek istememe beni üzüyor.☹️