G_annesi merhaba öncelikle geçmiş olsun ne gibi rahatsızlığınız var ? Kendim 5.aydan itibaren tanıdıkların tavsiyesi üzerine,çoğu arkadaşımdan ve doğum yapan kişilerden aldığım bilgiler doğrultusunda doktor NECATİ HANÇERLİOĞULLARI var.Çok bilgili,iyi,bağırıp çağırmayan bir doktordur.Yalnız çok dolu olan bir doktor.Şuan randevusu var mı bilemiyorum yinede bir bakın.Tavsiye ederim.