Sevgılı anneler 1 ay 17 gunluk bebeğim bır haftadır ıstahsız 10 gundur emmeye basladık gece emzirmeye yenı yenı gecıyoruz memeyı ancak kapmaya basladı onun dısında bırıken sutumu sağarak verıyorum 90 cc ıcıyordu 3 saatte memeyı tamamen bıtırmedıgı ıcın ac kalmasın dıye bu sekılde devam edıyordum doktorumuz artık sağmamın sağlıklı olmadığını sadece emzırmemi, bebeğimin doyacağını aç kalır kaygısına dusmemem gerektıgını, gece uykusunu 4-5 saat ne kadar uyursa buyume hormonu salgıladıgı ıcın bölmemem gerektığını, eger acıkırsa kendısının uyanarak emeceğini soyledi. Mesela 7-8 dk emdi uyudu gece biberonla ıctıgınden daha az memeyi bosaltmıyor bu sağlıklı bi durum mu, sizler ne sıklıkla emzırıyorsunuz nasıl bi düzen oturttunuz