Anneyim_1806 Merhaba arkadaşlar . Bi sorum olacakti . Oğlum 2ay 10günlük anne sutü ve mamayla besleniyo . Çok sütüm olmadiğindan mamada veriyorum . Bebelac gold kullaniyorum . Sorum şu olacak sadece anne sütü alan bebekler 6aydan sonra ek gıdaya geçiyor onu biliyorum ama mama alan bebekler ne zaman ve ilk neyle besleniyo . Siz ilk ne zaman ek gida vermye basladiniz
Sekerparem_34 Merhaba,benim bebeğimde aynı şekilde besleniyor,4 ay 12 günlüğüz,4.ay kontrolümüzde doktorumuz 3 gün kuralıyla elma,şeftali,armut püresi ve yoğurt vereceğimizi söylemişti biz de ilk elmadan başladık, ama kızım armut dışında diğer püreleri severek tatmadı zamanla alışır dedi doktor.
Anneyim_1806 Sekerparem_34 bende 4aylık olunca tattirmaya başlayim diye düsünüyodum . Peki alistimi zamanla
Bahar47 Sekerparem_34 meyvelerden değil de sebzelerden başlamak daha iyi olur diye okumuştum burda çünkü mevye tatlı olduğu için sebze yemek istemiyorlarmis
Sekerparem_34 Bahar47 aynısını ben de dedim doktora,ama sebzeler ilk etapta ağır gelir onlara 6.ayda başlarsın dedi.
Yagmur0007 Önce sebzelerden başlamak gerekiyor diye biliyorum ki ağzı önce tatlıya alışırsa bu sefer sebzeyi tüketmez ve asıl gıdada sorun yasayabiliriz
Burcuercinnn Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊
Burcuercinnn Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊
Burcuercinnn Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊