Aselinannesiii1 kreş olması olasılığı çok düşük, çünkü daha laftan anlayamaz, bireysel ilgilenilmesi gereken bir yaş.. düşünsenize o yaşlardaki bebeklerle agu magu olacaklar, habire ağlayarak dert anlatıyorlar, hangi birine yetişsin öğretmen.. kreşler laf anlayan çocuklar içindir.. ha her bir çocuk için bir bakıcı olacak şekilde aynı ortamda bakım olsa desek o bile zor.. kaos ortamı olur.. bakıcı araştırmanız gerekecek gibi.. 🌸