Alnalprdha 3 yaş mi demek istediniz yazin ben hic zorlamadım parktan gelip gündüz uyuması 4 falan olurdu öyle olunca gece de 11 12 de yatardı şimdi 2 haftadır anaokuluna gidiyor 1de okuldan geliyor 2yi zor ediyor hemen uyuyor gecede 10 da falan yatıyor yetmiyor biraz öne çekmemiz lazim iknalik durumu yok uykuyu istiyor sadece yazin parktan gelmemek icin uykum yok derdi bende iyice yorulunca parktan cikarmakta careyi buldum