gizpoyraz Arkadaşlar merhaba, bebeğim dünyaya geleli 1 hafta oldu, herşey de çok yeniyim. Bebişin göbeği yakılacak, daha sonra bakımı nasıl oluyor, banyo ne zaman yaptırabilirim
Hilal-95 gizpoyraz yakılacakmı derken nasıl yanı göbek bağı kendılığınden düşüyor canm anlamadım sanırım ben
Ysgl26 Bizimkinin göbek bapı 4. Gün koptu elim çarptı azcık kanadı. Doktor gümüşle yaktı 4. Güne kadar dezenfektan ve gazlı bez kullanmıştık yaktıktan sonra artık bişy uapmanıza gerek yok bi gün sonra da yıkayabilirsin dmişti doktorumuz.
Ysgl26 Hilal-95 ya öyle yakmak değil 😁 kibrit çöpü gibi uzun bişeyi erimiş gümüşe batırıp onnu sürüyorlar göbek bağı kendiliğinden düşmez kopar ya da iltihap olursa. Gümüşün dezenfektan özelliğinden dolayı mikrop kapmasın diye