Ecrininannes katılıyorum. Annemi çok daha iyi anlamaya başladım. Annem 3 çocuk aynı anda büyütürken ben bir çocuk bakarken onun çektiği zorluklar aklıma geliyor. Ben büyürken sadece büyüdüm sevgisini pek göstermezdi kimse bizim evde ne baba ne anne ne kardeş… ama öfkeler çok gürültülğ olurdu. O yüzden ben çocuğuma çok sabırlı ve sevgisini hep gösteren bir anne olmaya çalışıyorum.