Kizlar yaklaşık bir hafta önce oğlumun kanın da ve idrarında protein çıktı. Şehir hastanesine sevk edildik. Yarın için ultrason randevusu verdiler. İçinizde basina gelen varmı? Duyduğum günden beri hiç uyuyamiyorum. Bir nebze icimi rahataacak bütün annelerden mesaj bekliyorum.