Selam kizlar ben sezeryan olali bugün 7 gün oluyor dikislerim normal dikiş herhangi iltihap vs yok ama kasıklarim karin bölgem adet olucakmisim gibi agriyor ve gün içi 2 3 damlada olsa kanamam daha devam ediyor ayriyetten belimde de agri var ve çok halsizim sebebi nedir sizce boyle olan var mi normal mi