Areenn ben uyguluyorum bebeğim 40 günlük olduğundan beri, bebek bakımı konusunda bebeğime ve kendime yaptığım en doğru şey olduğuna inanıyorum. Bence önce bi başla bebeğin mutlu olursa devam edersin. Bu yaklaşımlar bebekle çok ilgili, benim devam etmekteki tek motivasyonum tuvaletini her yaptığında mutluluğu idi. Bebeğinizde bunu yakalarsanız zaten devam etmek isteyeceksiniz