Eee ben de 2 numarasını kullanıyordum bacaklarında iz yapmaya başladı 3 numarasını aldım bu arada 4,5-5 kilo oğlum o da baya büyük geldi bir kere bağladım cisi çıktı dışarı şimdi molfix 2 numara kullanıyorum her bezinde sodocream sürüyorum sıkıntı yok şimdilik