Ama ilk zamanlar böyle olabiliyor hiç üzülme emiyorsa sık sık emzirin ve kendinizi üzmeyin gerçekten daha 6 günlük benim oğlumda ilk doğduğu zamanlar öyle yapardı ama ben hiç endişe etmedim emiyorsa sık sık emzirin sözde yediklerinize dikkat edin baktınız çok uzun süre aynı devam ediyor sağlık ocağına da gidebilirsiniz