Dalpa Merhaba size bir şey sormak istiyorum. Bebeğim 60 günlük, yenidoğan işitme testini ilkinde geçti. Fakat benim dedem sağır dilsizdi, bundan dolayı ileri bir test yaptırmamı söylediler. Oğlumun doktoru da testi yapan uzman da 6 aya kadar yaptırabilirsiniz dedi. Test zor mu? Ve ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi mi? Şimdiden teşekkürler.