Zelalyng Kızlar normalde bebeğim doğduğundan beri sarı kaka yapıyordu ve günde 5-6 defa 3 gündür çok sancısı var hastaneye götürdüm doktor biogania damla verdi onu kullandığımızdan beri günde 1 defa koyu kahverengi ve sulu yapıyor normal mi acaba