Mrvsmt2502 her gün aynı ya her gün. Gün içinde zaten yaşıyor saymıyorum kendimi. 21.00 den önce de uyumuyor beyefendi. Bak yarım saat önce uyuttum mutfağa gittim , ağlamaya başladı gene. Hipp mama kullanıyorum, emmiyor çoğu zaman. O mu gaz yapıyor bilmiyorum muhakkak uyaniyor ya gazından ya başka birşeynden. Süt Sagmaya da vakit yaratamiyorum açıkcasi artık. Valla bunaldım 1 saat uyutmaya çalış 10 dk uyansın bida uyut. Gına geldi artık