Bebeğim 2 ay 15 günlük. Bugün rotarix nimenrix ve bexeco aşılarını satın aldım. Sağlık ocağında vurulacak kızım. Doktor önce bana dedi ki 3 ünü aynı anda yaptır. Bende dedim ağır gelmesin sıkıntı olmaz değil mi dedim hayır dedi. Sonra aradan yarım ssaat geçti aradı. Rota yi 1 ay sonra yaptır menenjitleri aynı anda yaptırabilirsin dedi. Emin olamadim sizler nasil yaptirdiniz