Nilgunsimsekk_1 Benim kızım 2 3 aylıkken burnu genzine akıyordu çekmeme rağmen ve öksürüyordu ve midesi bulanıyordu..Küçük diye şurup da veremiyor doktorlar anca serum fizyolojik bende götürmüştüm ciğerlerinde falan birşey var diye korktum sonra karşıma birşey çıktı 1 çay kaşığı çörek otunu 1 çay bardağından 2 parmak eksik suyu kaynatıp çörek otunun üstne dökün ve çay tabağı altlığıyla 5 dk demlendikten sonra bir kaç çay kaşığı bebişe verin..Sadece bir 2 çay kaşığı yeter..Ben pek inanamıştım ama sonra gün içerisin 2 3 kez verdim ve 2 3 gün geçene kadar yaptım hem tuvaleti kolaylaştı hemde kakasında falan yapışkanlıkları vardı..Yani deneyin 1 2 çay kaşığından birşey olmaz..Doktorumada söyledim onunda böyle birşeyden haberi yokmuş sonra aylar geçti ve kendi kızı da böyle olunca denemiş daha büyük benim kızımdan ve geçmiş bana hala teşekkür eder..☺️Belki yardımcı olurum diye söyledim hala kullanırım..Yiğenimede kullanırlar