Adakaybike merhaba, 2 gün önce oğlumun 1. Yaşını kutladık. Bende çok bakındım bu konuda pinterestten fikir edinebilirsiniz. Ben partiden isimli sayfaya bakın orda zincir balon aldım o uzun olanlardan değil minimal sade olan bi set aldım. ( set ya da konsept alternatifleri var fikir verir en azından) Pastamızda da balonlar ve ayıcık vardı. Masaya bi küçük ayı ve masa önüne de büyük ayı koydum. Bir de One yazan o şeffaf kutulardan alıp aynı renk balonlardan içine koydum. Oldukça sade bir masa yaptım.