Zelalyng gecmis olsun oncelikle gazli bebek cok zor 😞 Yine de Allah baska dert vermesin 🥰 Soyle anlatayim ben berko marka zinco damla kullaniyorum 7,5 aylik olduk hala kullaniyorum. Onun yaninda metsil kullandim, sab simplex kullandim, bir de mommys bliss diye bir markanin gripe water diye bir urunu var onu kullandim. Sab simplex bize iyi gelmedi. Metsil cok iyi geldi hala kullaniyorum. Bir donem ne metsil ne digerleri kar etmemisti gece uyumuyordu gunduz durmuyordu o zamanlar da mommys bliss kullandim. Biraz pahali bir urun ama bizde bicak kesigi gibi bir anda kesti gaz sancisini. Cocuk resmen baska bir cocuga dönüştü. Benim icin mucizevi ve can kurtaran olmustu ama asiri pahali maalesef 😢 ona ragmen baya kullandik mecbur kalinca fiyatina bakmiyorsun🤷♀️ Burada en onemli sey her ilac her bebekte ayni etkiyi yapmiyor. Deneyip gormek gerekiyor maalesef. Bana tek basina zinco yeterli gelmemisti hep yaninda baska gaz damlalari da kullandim. Ayrica bunlarin hepsini doktor kontrolunde ve doktor onerisiyle kullandim cunku dozunu bebegin ayina ve kilosuna gore ayarliyorlar. Fazlasi da zarar verebilir dikkat etmek lazim. Azicik uzun oldu ama gaz diyince ben cok cektim o yüzden hepsini yazmak istedim kusura bakmayin 🙈