Alimmm44 güvenli alan ew de çok fazla eşya var TV den tutunda sehpaya aklınıza gelebilecek bir çok şey onuda geçtim bebeğe farklı zararı da var doktorların onermedigi bieseyi kullanmak doğru gelmedi açıkçası bana göre annelerin sadece rahatlık açısından kullanıyorlar yürüme konusunda zatn bebk alan varsa sizde destek verdiğinizde yürüme adım atma oluyor kziim da almadım oyun matinda döndü adım attık emekledi şuan da yürüme ya calisyor çok daha keyifli zararsız sadece anneyi yoruyor hep ayaktayım