Kızım 7,5 aylık. Bu zamana kadar gece uykusunda hiç sorun yaşamadık 8 de yatar sabaha kadar 1-2 kez kalkar beslenir tekrar yatar. Bu hafta saat başı ağlayarak uyanıyor ama nasıl ağlamak. Kıyamet kopuyor, yalnızca kucakta susuyor o da 5 dk. Ya da beslersen duruyor ama en az 120cc onun altında içerse de kaos devam. Saat başı da beslenmez ki gece. Çok yoruldum artık