hepbahar123 38i geçiyor bazen başında takipteyiz calpol de verdik bir çay kaşığı fazla ya da az.mıdır ? Tam 8 aylık . Sirkeli suyla az once sildim el ayak alni göğsünü eklemlerini bo lbol emziriyorum uyutor şu an . Diş ateşi tehlikeli mi kizlar?
QueenMommm hepbahar123 evet canım bizdede oldu ateş 2 gün falan 4 saat arayla Calpol verdim ıslak bezle vücudunu sildim emzirdim geçti çok şükür