mervebsrn Bebegim 6 aylik olacak. 2 disi cikti. Diger disi de cikmak uzere. Bu ara kabus gormeye basladi. Ruyasinda agliyor. Kucagima aliyorum uzun sure ayilamiyor. Uyaninca da biraz aglayip sakinlesiyor. Neden olur? Basina gelen var mi?
Kvs mervebsrn kabus değilde diş ağrısı plabilr mi , birde uykusunda ağlayan bebeğinizi bol bol okuyun .. göz nazar almş olabilr
Ysalvatore mervebsrn kabus değilde diş ağrısından huzursuzluktan yapıyolar yani kendinizden pay biçin bi ağrınız var ama deli uykunuzda var bizde huzrsuz oluyoruz ama onlar ağlayarak belli ediyor bunu