Merhaba anneler bebeğimin 5.ay kontrolünde doktoru kalbinde üfürüm var dedi. Bugüne kadar 3 4 farkli çocuk doktoru gördü 2 aylıkken sünnet oldu o zamanda güzelce dinlemişti hiç üfürüm duyulmamıştı ciddi bir üfürüme benzemiyor ama tedbiren kardiyolojiye gidin dedi mutlaka başına gelen vardır geçer mi biliyorum bir çok bebekte oluyor özellikle ilerleyen aylarda bunu duyan oldu mu iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 🤲