Alparslan616161 Mylove135Bt vala cnm oyun halısı nı maksimum 1 ay kullanıyorlar gerek yok bence 3 4 aydan sonra dönmeleri başladığı için daha durmak istemiyorlar dolapta 100 200 e var 50 ye de satan var
Deletedmom_54 Mylove135Bt Alparslan616161 Arkadaşa katılıyorum dolaptan almıştım 50 liraya sadece minder kısmını kullandım nasıl kargoladıysa o üst çemberleri durmuyordu ki hala durmuyor 1 ay kullanabildik sadece öylece köşede duruyor
Irmakprensesinannesi Mylove135Bt ben satabilirim elimde var müzikli oyuncakli hayvan figürlü ama şuan kziim uyuyor anca sabah foto atabilirim sizin bütçenize gire uygun fiyata verrim
Mylove135Bt Alparslan616161 Kucaktan inmiyo belki oyalanir diye arıyorum bnde sifirinada çok para vermek istemiyorum kullanacağı Maksimum 1 ay çünkü
Irmakprensesinannesi Mylove135Bt valla kızıma 2 aylıkken aldım 8 aylıkken oynamaya bıraktı diyebilirim 6 ay rahat kullndik
Ftmdgdln Biraz deformeleri var fakat kullanıma engel değil. 50 TL ye verebilirim. Yer demetevler yahyalar civarı 🙂
Irmakprensesinannesi Mylove135Bt Size 150 TL verrim herseyi çalışır durumda temiz pilli oyuncakları yla vericem