YsmYgt merhaba. Kızım bu hafta sonu 14 aylık olacak Bi hafta once geve memesini kestim. Ve aynenn dediğiniz gibi saat başı kalkıyordu ve sadece memede uyuyodu. İlk gece kalktığı zaman su verdim sonra uyku sersemi olduğu için ayağıma aldım salladım uyumaya devam etti. Yine kalktı yine su verdim bu sefer istemedi. Kucağıma aldım memeyi açmaya çalıştı. Müsade etmedim biraz direndi. Ama yine uykuya yenik düştü. Sabaha kadar böyle devam etti. Sanki emiyor gibi kalktı sürekli. 2. Akşam yine su ile başladım ama sefer o gece 4 saat uyumadı. Biraz ağladı biraz yattı kalktı ama ben pes etmedim o pes etti. 3. Gece sadece ilk kalktığı zaman su verdim sonra kucağıma aldım ayakta sallanmak istemedi çünkü. Yine memeyi açtı ama yine pes etti. Ama o gece inanır mısınız 5 kere falan kalktı. Benve Bi mucize. Şuan hala kalkıyo ama tabi eskisi gibi değil ama Meme aramıyo. Yine ağladığı zamanlar da olıyo ama asla vermiyorum. Siz pes etmezseniz o illa edecek. Sadece sabır edin. Aylarca uykusuz kalmaktansa 1 2 hafta kalkmaya değer. Hem ileride memeden tamamen kesmek daha kolay olur diye düşünüyorum. Çinkü geceyi keserek Bi etaptan kurtulmuş olacaksaniz