tiredmom_ alıştı demek yanlış olur, o şimdi çok küçük hep sizi ister. Ben göğsümde pışpışla 5 ay uyutan bir insan olarak çok mutluydum. 1.5 saat hareketsiz oturduğumu bilirim. Bırakın uyusun öyle siz iş güç yemek vs düşünmeyin bir süre yalnızca onun huzurunu düşünün, dünyaya alışmasına yardımcı olun zamanla zaten kendine göre şekil alıyor. Her ay farklı bir huy ediniyor diğerini bırakıyor kendini bulana kadar. 7. Aydan sonra emerek uyumaya alıştı benim oğlum 1 yaşında kendi emziği bıraktı yüz üstü uyumaya başladı. Kucağımda maks 1 dk sarılarak durabiliyoruz şimdi diyorum ne güzel koynumda uyurdu mis gibi koklardım. Zamanla sizinki de yatağına alışacak size dünyaya şimdi korkuyor sadece sarılmak istiyor en güvendiği yer sizin koyunuz mahrum etmeyin 🙂