Yemekten sonra sürekli karnını gösterdi neren agriyo dedikçe yine karnını gösterdi. Sonra biraz oyun oynadı yine ağlayarak karnını gösterdi bu böyle bi kaç kez daha oldu bende calpol verdim dedesi gil geldi oyun oynadılar ağrıyı unuttu simdi de uyudu . Acaba ağrısı yokmuydu boş yere mi vermiş oldum bir tatlı kaşığı verdim . Bisey olur mu şimdi de telaş yaptım bisey olur mu diye ya