GulhAnil
5 ay önce sezeryanla doğum yaptım hem prezervatif hemde geri çekilme ile korunuyorduk spiral taktrmaya gittim bayramdan iki gün önce enfeksiyonun var ilaç kullan gel öyle takalım dedi doktor bayram girince araya ilacı alamadm üstüne pek düşmedim açıkcası ama simdi kasıklarımda sancı var adetime daha 2 hafta var ve sümüksü akıntım var hamilelik olamaz değil mi bu akıntının kaynağı?