Asya77 eskiden 2 görev yeri vardı iki yerde de bir gitti mi 1 ay kalırdı şimdi biri kapandı diğer gittiği yerde 20 güne düştü ama tabi bunlarla kalmıyor yanımda olduğu zamanlar 24 nöbet sürekli ve 1-2 günlük görevlere de gidiyor şuan sistem 2 ayda bir 20 günlük görev indiğinde de 24 nöbet istirahat o şekilde bide 1-2 günlük görevler de var tabi.Merkeze falan giderken izin alınmalı garnizon dışı yasak .