hayatını zorlaştıracak derecede sıkıntıları varsa terapi alması gerekiyormuş ama aslında herkesin bi duyusal hassasiyeti varmış. Tolere edebilmek önemliymiş. Oğlum 1 yaşında hala emeklemedi yüzüstü dönüyor sürünüyor ama emekleme yapmıyor köprü kurmaya çalışıyor ama diz üstü oturmak istemiyor hemen ağlıyor. Ayağa bizim elimizden tutunca kalkıyor kendi kalkmıyor tutunup. Sonra böyle değişik dokulara kum havuzuna mesela oturtunca iğreniyor gibi bakıyor. Sallanmayı sever ama kaymayı sevmez. Çocuklara Güler heyecanlanır göz Teması kurar dokunmak ister. Banyo da kafasından su dökünce çok ağlar. Kıyafet değiştirirken ağlar. Her tadı yemez mesela pekmez yemiyor. Küçük şeyler delikler falan dikkatini çekiyor ama oyuncaklarıyla anacına uygun pek oynamıyor. Acaba duyusal bütünleme sorunu mu yaşıyor belirtileri okuyunca oğlumda böyle mi acaba diye düşündüm yoksa her bebekte bunlr var mı