Azramina Kızım 9.5 aylık . Asla emmiyor . Sağarak veriyorum. Günde 210 cc falan çıkıyor iyice azaldı . Doktor kes dedi tamamen . Sütün tamamen gitmesini istiyorum ne yapmam lazım . Mastit vs olur muyum ?
Zynp-gc 13 ay sağarak besledim son ay günde 3 sonra 2 kez sağdım sağım sayısını azalttım sonra sadece gece 1 kez sağdım ona rağmen kestiğimde ağrı yaptı direk kesmek sizi rahatsız edebilir hafta hafta azaltın sonra kesin derim