Doktor kontrolüne gitmeniz lazım zaten 3.günde çağırmadılar mı sizi ? Muhakkak uyandırın, topuğuna dokunun, suratına üfleyin, yüzünü ıslayın, altını açın bi şekilde uyandırın bana kimse bunları söylemediği için bebeğim sarılık oldu ve geçmesi 1.5 ay sürdü