kirmizibasliklikiz_ ağzını dahi ellettirmiyor o yüzden ağız icine bakamıyorum ben, bugün sadece bir tanesini çok net gördüm çıkmak üzere olduğunu anladım insallah 4ü birden çıkarda kurtuluruz daha iyi bence benim kızımda çıldırmış durumda tüm huyları değişti. İştah nasıl sizin? Ağzına bir lokma almıyor sadece biberon, formul mama.😔 çok üzülüyorum yememesine