Arkadaşlar bebeğim 24 günlük uyanık olduğu zamanlarda katıla katıla ağlıyor. Uykudan uyanırken de ağlayarak uyanıyor. Emziriyorum memede uyuyor 15 dk sonra yine ağlayarak uyanıyor doktor kolik dedi gazını çıkartmak için nurse harvey kullanıyorum ama işe yaradığını düşünmüyorum bacaklarına karnına masaj yapıyorum yine ağlıyor. Bu bebek uyanık olduğunda hiç ağlamadan ne zaman duracak sizinkiler de böyle mi lütfen yardım edin