Canisi30 Bebeğim durmuyor arkadaşlar ne yapabilirim..memede ciyak ciyak bağrıyor jucakta durmuyor hiçbbir şekilde susmuyor ateşi yok ama ne olduğunu anlayamadım calpol vermeli miyim siz ne yaptınız
Bahar66 Canisi30 bizde bugün 2. Doz u olduk bizde bi sıkıntı yok şimdilik, doktor eğer ateşi olursa huzursuzlanirsa çay kaşığının ucuyla az bisey verebilirsin calpol dedi.
havuclukekim Benim bebeğimde öyleydi bir çay kaşığı calpol verdim 1 saat içinde rahatladı ve uyudu ağrısı var büyük ihtimal