Kızlar bebeğim 10 günlük sarılık olduğu için baştada sütüm gelmeyince mama takviyesine başladım şimdide hem emziriyorum hemde mama veriyorum emmeside güzel ama vicdan yaptım biraz mama vermek istemedim ama bebeğim mamasızda durmyo illa onu içicek az veriyorum ama yinede vermesem mi diye de düşünüyorum sizde mama veriyo musunuz ?