Efeninannesii ben 4. Ay da tattirmaya basladim yogurt verdim cay kasigiyla alerjisi var mi rahatsz oluyo mu diye 5. Ayda yedirdim artik 6 ayimiz bitiyor artik ne versem yer 😂 o derece damak tadi olussun ek gida da zorlanmasin diye hemsiresine de sordum erken vermek iyidir dedi sonra secici oluyor yemiyorlar çünkü