Eso-es08 Merhabalar ✋🏻 Kızım 9 aylık ve karaciğer enzimi yüksek, aylardır araştırılıyor her şey normal tüm kan değerleri. Sebep bulunamadığı için biyopsi istendi kafam çok karışık koyamıyorumda tecrübesi olan varmı?
Deletedmom277 Eso-es08 ne kadar yüksek sizin ki bilmiyorum ama kuzenimin kızında da yükseklik vardı ilaç kullandılar galiba tam bilmiyorum 1 yaşında normale döndü
Eso-es08 Deletedmom277 bende aylardır uğraşıyorum bu ay ilk defa çok düştü şükürler olsun yaşındada sanırım tamamen düşecek teşekkür ederim 😘