Yeni doğum yaptığımda 2 aya kadar aynı sıkıntıyı çektim. Göğsüm kanıyordu o göğsümle emzirmeyi bırakmıştım. Ne denediysem çare olmadı. Lanolin, eczane kremleri, gümüş kapak, kalkan, ayva çekirdeği, kantaron yağı… En son bitkisel tedaviye yöneldim. Karabaş otunu kaynatıp pamukla pansuman yaptım. Üzerine kremleri sürüp kalkan kullandım. 1 hafta içinde geçti.