Deletedmom_37 ikizlerim 13 aylık bu kış normal mont değilde astronot mont alıyım diyorum üşümesinler rahat oynasınlar kışında diye kullananlar varmı tavsiye edermisiniz kullanışlımi
Saafie Deletedmom_37 Ben normal bir mağazadan almıştım , kızım pek sevmiyordu ama sıcacık tutuyordu 😂
Elmas16 Deletedmom_37 ben 1 yaşına kadar öyle kullanmıştım kucağıma alırken beli falan hiç açılmıyordu çok rahat etmiştik sıcak da tutuyor