Yigitinannesi Kızlar. Oğlum 14 aylık 8 kg civarında. 2490 doğdu. Geçenlerdr dra götürdük kan değerlerine bakıldı herşeyi normal çıktı. Dr da bi diyetisyene götürün demiş. İştahlı bi bebek ama yiyo yaramıyo. Bebeğini diyetisyene götüren var mı. Neler veriyo napıyo. Olmazsa özel mamalar var demiş. O mamalar nasıl. Yardımcı olacak var mı
Deletedmom113 Yigitinannesi bizde o özel mamalar kullanıyoruz daha 2 hafta oldu kucuk 200 cc kutularda tadı guzel benim bebegim kilo kaybi vardi diye yazdı icmiyor ama :(
Mucizemoglum Yigitinannesi bizde kullanıyoruz oğlum kilo almıyor diye vermişti dr raporlu alıyoruz nutricia infatrini 200 ml hazır mama benim oğlum baya bi toparladı bu mamadan büyümesine yardımcı oluyor ama zor bulunuyor
Yagmur05 Yigitinannesi gelişme geriliği var ise devlet mamaları ödüyor yoksa ödemiyor diye biliyorum ben çocuk cerrahta çalışırken ve gebeyken içiyordum numuneleri çok lezzetli 🤭🤭
Hatice_4084 Mucizemoglum merhaba benim kızıma da infantrini den yazdı doktoru. Biberon tutmuyo kızım acaba siz nasıl tüketiyorsunuz babada fikir olsun
Elifbeyzam Mucizemoglum eline çubuk bisküvi simit verince bunları yiyor ama kasıla verdiğim yada elle pütürlü ve katı şeyleri yemiyor bunların dışında da eline alıp birşeyi bitirmiyir iki lokma dan sonra etrafa atıp elleriyle ovalıyor