josefsmom Oğlum 17 aylık 2 haftadır Anadolu yakasında götürüyoruz oyun grubuna faydası muhakkak oluyor sosyalleşiyor. Ben yanında oluyorum zaten beraber oynuyoruz veliler diğer bebekler
Kubralya1 josefsmom nereye götürüyorsunuz yq bende çok istiyorum ama Avrupa yakasında oturuyorum araba yok çok fazla uzağa gidemiyorum ondan
josefsmom Kindyroo diye bir firma var Avustralya firması mıymış neymiş bir bakın şubeleri var biz Maltepe’ye götürüyoruz Ümraniye’de oturuyorum belki size de uyacak bir şubesi vardır
Kubralya1 josefsmom teşekkür ederim bakicam. Avm kum oyu yerleri oluyor trene fela severek biniyor ama orda oynarmi diye kararsız kaldım
josefsmom Kubralya1 siz oynatıyorsunuz zaten oynamaması gibi bir seçenek olmuyor etkinliklerde eğleniyorlar baya