Merhabalar hanımlar 45 günlük bir bebeğim var. Ne zaman uykuya geçecek olsa çok ağlıyor. O anda Meme tutmuyor emziği almıyor. Ayağımda beşikte puset te Sallyorum olmuyor. Çığlık çığlığa bağırıyor. Ayakta gezdiriyorm kucağa alıyorum çok zor bir şekilde uykuya dalıyor. Gece uykuya geçisi gündüzden daha zor oluyor. 3 saat boyunca eşimle evin içinde geziyoruz öyle uyuyor. 2 çocuk daha büyüttüm böyle değildi. Niye böyle yapıyor anlamıyorum. Bakamıyor muyum diye oturup ağlıyorum onu susturamayınca. Ne yapmam lazım kolay uykuya dalması için? Niye ağlıyor böyle? Yardımcı olur musunuz?