Oglunasikbiranne08 Kızlar elektrikli pompa almam lazım hangisini alsam bilmiyorum kullanıp memnun kaldığınız pompalar hangisi yardımcı olur musunuz?
cicek10 Oglunasikbiranne08 belki herkes memnun ama ben lansinohtan çok memnun kalmadım 1 sene kullandım ama şimdiki aklım olsa daha güçlü bşr makine alırdım
Basak23 Oglunasikbiranne08 Lansinoh kullanıyorum tavsiye ederim bebeğim hastanede yatarken ona süt sağmak için aldım çok memnun kaldım ben tekli aldım yeterli geliyor
Mcnkarsel Oglunasikbiranne08 sağarak besliyorum ben. Bu yüzden pompam cok önemli. Mamajoo kullanıyorum cok memnunum
ONAEA Ben e bebeğin çift pompasını aldım ama teki çalışıyo ikili takınca bi çalıştı bi çalışmadı ben mi yapamadım yoksa bilemedm ama tekli olarakta iş görüyo zaman açısından sıkıntı yapmaz diyorsan al yoksa lansinoh çok öneriliyo
Oglunasikbiranne08 ONAEA anladm cnm çekim gücü nasıl peki ? Tekli olanı var bide aynısı demi senin dediğin ile
Oglunasikbiranne08 Anayimmbenana Basak23 tineanigra Melis2015 Seymapala Çok teşekkür ederim cevaplarınız için kızlar 🌸
Melek11111 cicek10 bende aynı şekilde lansinoh kullanıyorum ama hiç iyi boşaltmıyor .Arkadaşım da kullanıyor o da memnun değil
Oglunasikbiranne08 Mcnkarsel bende mecbur sağarak besleyeceğim bebeğim ememiyor . Manuel denedim cok zorlaniyorum onunla . Elektrikli alacağım mecbur
Oglunasikbiranne08 Mcnkarsel mamajoo cekim gücü nasıl cnm peki? Yorumlara baktım da bazi kişiler çekimi kötü demiş
ONAEA Oglunasikbiranne08 aynısı canım hiç çiftliye gerek yok benim bebeğim de ilk başta alamıyordu acele etme derim bende senin gibi ilk başta ememiyo dye aldım bi kere kullandım manueli de elektirkliyi de duruyo şimdi bi kenarda emzirmeye çok uğraştım göğüs ucuyla da olsun aldı ama mama desteği de veriyorum
AcarHHF Oglunasikbiranne08 tavsiye edilecek ürün bilmiyorum ama tavsiye etmeyeceğim bir ürün var o da baby plus . Özellikle tekli olan
Oglunasikbiranne08 AcarHHF ay çok teşekkür ederim bende uygun diye ona bakıyordum hic bakmayim en iyisi 🌸
Mcnkarsel Oglunasikbiranne08 sütüm yoktu sağarak çoğalttım o kadar diyim😅 Su an mamayı bırakmak üzereyiz pompam sayesinde
AcarHHF Oglunasikbiranne08 arkadaşımda da 2lisi var . İlk zamanlarda süt çok geldiğinde memnundu ama zamanla azalınca o cihazın da çekmediğini söylemişti. Ne demek☺️ yeter ki anneler boşa masraf yapmasın. Zaten her şey ateş pahası
yusufmertmom Oglunasikbiranne08 kiwi kullandım iş görüyor ama keşke çiftli bir makine alsaydım dedim. Bence çiftli bişey al diamond falan var çok insan memnun yada mamajo hem uygun fiyatları. Lansnoh avent falan boşuna o kadar para verme derim
Oglunasikbiranne08 yusufmertmom mamajoo almaya karar verdim . Uygun fiyatlı birşey arıyorum zaten bunu alacağım büyük ihtimal