Bebeğim 25 günlük sürekli kusuyor her emzirme sonrası mutlaka kusuyor ve sürekli ağlıyor krize girer gibi ağlama mızmızlanma şeklinde değil defalarca acile gittik hiçbir sıkıntı yok ben işin içinden çıkamıyorum bir yeri mi ağrıyor bir derdi mi var sürekli emmek istiyor emdikçe kusuyor uykuya dalmakta zorlanıyor gibi geliyor bana emin olamıyorum var mı yaşayan çok yıprandım bende ağlamaktan