Merhabalar. Kızım 14 aylık 8 kilo . Yaklaşık 5 aydır aynı kilo da . Ek gıdayı hiç bir zaman kabul etmedi yemiyor . Sadece işine gelirse meyve yiyiyor o kadar . Çok bunaldım artık yaptığı tek şey emmek . Ne gecem kaldı ne gündüz . Gece sabaha kadar memede . Ne yapacağımı şaşırdım . Bu çocuk ne zaman yiyecek ne yapmam lazım .yani abartmıyorum hiç bişey yemiyor __lütfen yardımcı olabilen varsa yardım etsin .şimdiden teşekkürler 🙏