Eşimin ailesinde var bu hastalıktan. Eşimde dahil, ama hepsinde farklı şekilde seyrediyor. Kayınpederime haftanın iki günü uğrarmış ve yataktan kalkamayıp ateşlenirmiş. Görümcem ise sanki karnıma taş bağlıyorlar diyor oda aynı şekilde kalkamaz yerinden. Eşimin abisinin hafif seyreder bazı günler ağrısı olur. Eşiminde ağrısı her yemek yedikten sonra olur ve tuvalete çıkana kadar düzelmez. Yani herkes de farklı seyrediyor aynı hastalık olmasına rağmen. Ama en belirgin özellik karın ağrısı ve ateş. Geçmiş olsun çok.♥️